dimecres, 16 de juny del 2010

Carta d'un funcionari al seu banc.


Molt senyors meus:

Per la present lamento comunicar que he decidit pagar un 5% menys en el rebut mensual de la hipoteca que tinc amb el seu banc. Ha estat una decisió difícil però m'és imprescindible retallar despeses per salvar la meva economia particular i reduir el meu dèficit.

En situacions com aquesta és quan tots hem de donar un cop de mà per la qual cosa els demano la seva comprensió i solidaritat.

Al cap i a la fi jo, com la resta de ciutadans, vaig col.laborar en el seu moment en la injecció de liquiditat que van rebre vostès per salvar el sistema financer.

En realitat m'he vist forçat a prendre aquesta decisió perquè els meus pares, en veure el saldo del meu compte corrent, temen veure's en l'obligació de deixar-me diners i vostès, com banquers que són, saben millor que ningú que no té sentit posar capital si no és per aconseguir grans beneficis.

M'he informat i sé que és lícit prendre aquest tipus de decisions de forma unilateral i sense prèvia negociació (Hi ha precedents).

Aprofito l'ocasió per comunicar que ja tinc suficients paelles i no necessito que em regalin cap més.

Atentament,

Un funcionari hipotecat

Font: internet