divendres, 31 d’octubre del 2008

Acudits laborals.


.
Adjuntem una sèrie d'acudits sobre temes laborals. De tan en tan també és bó desconectar.

Riure.

Un cap de personal està explicant acudits i tots els empleats riuen, menys un.
Així doncs, el cap pregunta al que no riu:
- Per què no rius? és que no et fan gràcia els meus acudits?
I l'empleat contesta:
- És que jo ja tinc contracte fix.

Pensament filosòfic argentí.

"Quan els treballadors s'ajunten juguen a futbol."
"Quan els gerents s'ajunten juguen al tenis."
"Quan els directors s'ajunten juguen al golf."

Conclusió: Quan més càrrec tens més petites son les teves pilotes.


Increment de sou.

Un empleat es presenta al despatx del cap de personal per demanar un augment de sou i diu:

- He de dir-li que m'haurà d'apujar el sou, ja que tinc tres companyies molt importants que van darrera meu.
- Ah, si?...quines?
- La del telèfon, la de l'aigua i la de la llum.



Increment de sou 2.

Un empleat entra al despatx del cap per demanar-li un augment de sou:
- Sap que porto més de 15 anys a l’empresa i mai m’han augmentat el sou, crec que és hora que m’augmenti els 300 euros mensuals que guanyo des que em va contractar.
- Bé i quant vols guanyar?
- Doncs vaig fer alguns càlculs pel temps passat i la feina que faig i crec que em correspondria guanyar uns 1500 euros como a mínim.
- Mira, et pagaré 5.000 euros mensuals, un vehicle al teu càrrec, vacances pagades on vulguis i t’assignaré una secretària.
- Està fent broma?
- Sí, però tu has començat!



Extensions.

Un empleat d'una empresa agafa el telèfon i diu:

- Nena! mou el cul i puja'm un cafè amb dues pastes, però ja!
A l'altre cantó del telèfon una veu diu:
- Inútil! T'has equivocat d'extensió, estàs parlant amb el director general!
I l'altre contesta:
- I tu què, explotador de merda! tens idea de amb qui estàs parlant?
- No...
- Uf..., bé doncs deixem-ho així- i penja.


La carta de recomanació.


Un director ha de fer una carta de recomanació per a un alt càrrec més aviat inútil i poc pencaire. No vol mentir però tampoc dir la veritat, finalment escriu:

"Vostè serà afortunat si aconsegueix que aquesta persona treballi per a vos."


Guanyar diners.

Entre comerciants:

- Sols hi ha una manera de guanyar diners honradament.
- Ah, sí?, quina ?
- Ja suposava que no la coneixies.


Fas falta a on treballes?

Una gran empresa contracta a un grup de caníbals. Això sí, el cap de personal els demana que no es mengin a la resta dels empleats.
Quatre setmanes més tard, el gerent general truca a tots els caníbals:

- Vostès estan treballant molt dur i estic molt satisfet, però la senyora que serveix el cafè, va desaparèixer, algú sap el que pot haver passat?
Tots els caníbals van negar amb el cap. Quan el gerent va marxar, el cap dels caníbals els reuneix a tots i pregunta:
- Qui va ser l'idiota que es va dinar a la senyora del cafè?
Un dels caníbals aixeca tímidament la mà i el cap caníbal li diu:
-Ets una bèstia!. En quatre setmanes ens hem menjat tres directors, dos gerents d'operacions, tres consultors, tres gerents de vendes i un gerent de recursos humans i ningú se'n va adonar ... Podríem haver seguit així per un bon temps, però no!, havies d'espatllar-ho tot menjant-te una persona necessària....
.